پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
کد خبر: 1179505
۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
علی خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اهمیت هدفمندی و نتیجه بخشی هر فعالیتی مانند رقابت های علمی و شناسایی افراد مستعد، تصریح کرد: اساس کار، برنامه ریزی برای این دسته از افراد و استفاده از ظرفیت و توانمندی ایشان به منظور حل مسائل پیش رو است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در جلسه دبیران علمی گروه‌های رقابت علوم حوزوی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اهمیت شناسایی استعدادهای برتر در مسیر اهداف حوزه علمیه، موضوع مهم این دوره مسابقات را ادامه آن و برنامه ریزی لازم عنوان کرد.

وی افزود: اساس کار، برنامه ریزی برای این دسته از افراد و استفاده از ظرفیت و توانمندی ایشان برای حل مسائل پیش رو است.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به این موضوع که ماندگاری افراد با استعداد و برتر در هر مجموعه ای اهمیت دارد، از ستاد رقابت علمی خواست تا برنامه‌های مناسبی برای حمایت از این افراد داشته باشد که در این زمینه باید دغدغه‌های آنان برای تسهیل در همکاری ها، حل شود تا بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

وی ضمن تشکر از زحمات افراد در سال های مختلف تا کنون، این رقابت علمی را کاری ارزشمند و امیدوارکننده توصیف و ابراز امیدواری کرد که این تلاش‌ها به زودی به نتیجه مطلوب برسد.

همچنین، حجت الاسلام مهدی رضایی، معاون علمی حوزه علمیه خراسان از برگزاری جلسات ستاد رقابت علمی گفت و خاطر نشان کرد: در این دوره که به طور چند بعدی در عرصه های مختلف اجرا می شود، تا کنون ۱۰۸۰ نفر از سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

وی افزود: رقابت در سه مرحله برگزار می شود و امتیازدهی نیز به صورت دقیق و بر اساس نظرات کسب شده از اساتید، داده خواهد شد.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان از اهمیت کار رسانه ای و اطلاع رسانی مطلوب در این رقابت ها گفت و یادآور شد: این امر به تلاش های صورت گرفته در ستاد مربوطه کمک و همراهی مناسبی خواهد داشت.

در این جلسه تعدادی از دبیران گروه های علمی رقابت یادشده به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/31325

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha